Happy New Year! 2025!
potential for a simple airdrop Enter the link and type your SOL wallet address. https://t.co/KMYgdCjXra
Vana için hype şimdilik söndü. Fakat bittiğini düşünmüyorum.Ecosystemden gelen droplar ile tekrar canlanacaktır.Ayrıca GLobkinsASCMammothPythenians tutuyorum.Racoon da sıradayız.
Nasıl gidiyor. Egleniyor muyuz?
Tekrar Merhaba . Geri döndük.
Altlara bulasmak icin erken.
I cant sell my altcoins.
If $BTC down to break 22500-22700 i sell its.
If you have a disk from @binary1010_BRX NFT project that we will mint on March 9th, you need to verify your wallet from the link below. We have 5 days left to do this. Don't miss 👇🔗 projectbrx.io/verify/
Gm everyone
$BTc.D[Bozy3L.eth.lens (💙,🧡)🛸 Twitter'da](https://twitter.com/Bozy3L/status/1586492768410808320)
“$USDT.D
Dominance ufak bir tepki verebilir, bu tepki ile birlikte $BTC de bir silkeleme ve ardından 6-6,5 seviyelerine doğru devam ederse altlarda bahsettiğim dönem oluşması muhtemel.
$USDT.D 'de 6-6,5 lar gelirse orada tekrar değerlendiririz.”